Blog-A-Tivity

Over vallende appels, ingenieuze inzichten en andere wonderbaarlijke momenten van inspiratie. Kortom, een blog over zelfontplooïng en de eigenaardigheden der creativiteit en het leven. :-)

Een kleine onderbreking

Een zeer goede avond,Afbeelding

Zoals het u ongetwijfeld is opgevallen, mijn adorabele lezers, is er al een paar weken geen blogpost verschenen van ondergetekende. Welnu, het is aardig druk met mijn toffe opleiding vanwege verscheidende deadlines en examens. Hierdoor heb ik, tot mijn zeer grote spijt, niet de tijd kunnen vinden om eens lekker onderuit te zitten en te gaan schrijven. Meestal was ik bezig om slaap “in te halen”, alhoewel ik ook best wel weet dat dit niet mogelijk is. Het is zelfs zo erg qua deadlines dat ik gewoon vergat mijn wekelijkse manga’s te lezen!

Vrees niet! Ik zal binnenkort zeker weer de pen oppakken. Of eigenlijk, hanteren om weer iets anders dan rapportages, betogen en andere intellectualiteiten voort te brengen. Ik hoop dat u allen met smart op mijn volgende blogpost zal wachten. Het zal gaan over filmbewerking, willekeurige ontmoetingen in de trein met een Amerikaanse Nederlander en zijn twijfelachtige zakenrelaties, stemacteur ambities (niet zozeer de mijne!), een nieuw huisgenootje (hij is schattig joh!) en een misschien kleine vakantie naar Praag die ik in gedachte heb.

Met zeer vriendelijke groetjes,

Elroy ^^

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 3 april 2014 door in CMD, RL en getagd als , , , , , , , , , , , .

Navigatie

Blog statistieken

  • 337 hits

Archief

Follow Blog-A-Tivity on WordPress.com
